Na Beogradskom sajmu u fantastičnoj atmosferi održana je svečanost otvaranja 44. Međunarodnog sajma turizma i 18. Međunarodnog sajma hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA.
Dan pre zvaničnog otvaranja kapija za posetioce, u prisustvu brojnih domaćih i stranih gostiju, među kojima su prednjačili predstavnici Narodne Republike Kine, zemlje partnera ovogodišnjeg sajma, upriličen je program kojim je obeležen početak rada ove najveće turističke smotre u zemlji i regionu.
Pod sloganom „Kad je odmor nije teško“ od 23. do 26. februara 2023. godine u halama 1, 1A i 4 učestvuje oko 350 izlagača iz 33 države, među kojima je i osam novih država sa afričkog kontinenta.
Sajam turizma će i ove godine predstaviti veliki broj popularnih svetskih destinacija sa sve raznovrsnijom turističkom ponudom, autentičnim smeštajnim kapacitetima prilagođenim savremenim turistima. Najnoviji trendovi u međunarodnoj turističkoj industriji, kao i inovativni koncepti i perspektive u razvoju turističkog biznisa biće centralne teme koje će okupiti i poslovne posetioce i ljubitelje putovanja.
Jelena Kaluđerović, menadžer za odnose sa javnošću i marketing “Budvanske rivijere”, kaže da iz Crne Gore na sajam pristiže miris mora, koji nagoveštava letnje odmore. Sada je vreme, kako kaže, da se letovanja rezervišu, što se može uraditi na samom štandu.
Na štandu imamo 15 odsto popusta, kao i popuste za decu – dodala je ona.
Tržište Srbije je za Crnu Goru jako važno, dodala je ona, navodeći da pojedini gosti u Budvu dolaze i preko 30 godina.
– Ljudi su željni mora, tako da cena često ne igra ulogu. Ljudi prosto žele da se u našim smeštajima osećaju kao kod kuće – rekla je Kaluđerović.
Nama je u vidu da turističku sezonu proširimo, i da imamo celogodišnju ponudu. Mi sada, i u februaru imamo posetioce, rekla je ona, i podsetila na fantastičan doček Nove godine, koji je bio vi više nego posećen.
– Za sada imamo dobre najave – dodala je ona ističući da se očekuje uspešna sezona u 2023. godini.