Ministar državne uprave i lokalne samouprave dr Aleksandar Martinović i v.d. direktor Kancelarije za informacione tehnologije i elektronsku upravu Milan Latinović potpisali su danas, ispred Ministarstva i Kancelarije, Sporazum o obavljanju stručnih poslova održavanja i unapređenja Registra matičnih knjiga. Potpisivanju Sporazuma prisustvovao je i ministar informisanja i telekomunikacija Mihailo Jovanović.
Martinović istakao je da je elektronskim vođenjem službenih evidencija značajno unapređena njihova ažurnost i tačnost podataka, a samim tim i efikasnost u postupanju uprave. Naglasivši da napredak informacionih tehnologija zahteva i stalno unapređenje sistema matičnih knjiga
Martinović je podsetio na to da su u prethodnom periodu Ministarstvo i Kancelarija uspešno uspostavili elektronsku uslugu eIzvod iz matičnih knjiga.
“Današnjim Sporazumom nastavljamo dobru saradnju i obezbeđujemo da jedan državni organ, koji ima potrebne stručne kapacitete, vodi računa o tome da Registar matičnih knjiga, zajedno sa delom koji se odnosi na stručno usavršavanje i ovlašćenja matičara, tehnički funkcioniše besprekorno, dok istovremeno prati korak sa razvojem digitalnog okruženja. Naš zajednički pravac je da pratimo promene i službenicima obezbedimo uslove za efikasno obavljanje poslova, kako bi građani bili zadovoljni pruženim uslugama, odnosno kako bi na jednostavan način, bez gubitka vremena, mogli da ostvare svoja prava”, poručio je Martinović.
Izvor: Tanjug