Od marta 2022. godine, kada je puštena u rad brza pruga na relaciji Beograd – Novi Sad, prevezeno je 6 miliona putnika. To je pokazatelj da je karta za brzi voz vratila poverenje građana u Železnicu. Već na proleće naredne godine, brzi voz će putovati i do Subotice, a kada Mađarska završi svoju deonicu brze pruge i do Budimpešte.
To je za Večernje novosti izjavio ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić, koji je obišao radove na rekonstrukciji i modernizaciji železničke stanice u Novom Sadu. On je rekao da će stanica dobiti potpuno novi izgled, sa novom fasadom, galerijom, trafikama, kafićima, restoranom, bankomatima i telekomandom i centrom za upravljanje brzim vozovima.
Vesić je istakao da će stanica u Novom Sadu pružati pun komfor putnicima i obezbediti sve uslove za sigurno i efikasno upravljanje brzim vozovima. On je dodao da se preuređuje i plato ispred zgrade, koji do sada nije bio rekonstruisan.
Sagovornici Večernjih novosti, koji su koristili brzi voz, izrazili su svoje zadovoljstvo cenom, brzinom i komforom. Oni su rekli da su ranije putovali satima kolima, ali da su sada prešli na voz. Oni su pohvalili ideju da se na evropskom tlu živi i vozi evropski i zahvalili predsedniku Aleksandru Vučiću na tome.
Veselin Simović, šef Sekcije za saobraćajne poslove Novi Sad, koji je svoj radni vek posvetio ovoj stanici, rekao je da mu je drago što se stanica renovira i da će biti reprezentativan objekat grada Novog Sada. On je rekao da je ova stanica kao da se ponovo rađa i da će dobiti sasvim drugačiji izgled.
Na proleće 2025. godine na ovoj stanici će se čekati brzi voz za Suboticu. Radovi na izgradnji pruge su intenzivirani kako bi se završili do kraja godine. Duž ovih 108 kilometara podiže se 58 objekata, među kojima je i veliki broj novih staničnih zgrada.