Gradonačelnik Novog Sada Milan Đurić pozdravio je učenike novosadskih osnovnih škola na prijemu u Gradskoj kući, organizovanom povodom uspešno realizovanog studijskog putovanja u Grčku.
Za Program za viši kvalitet obrazovanja i vaspitanja koji sprovodi Gradska uprava za obrazovanje, iz budžeta Grada izdvojeno je dva miliona dinara. Učenike su za ovu aktivnost predložili zaposleni u osnovnim školama koje pohađaju, na osnovu postignutih rezultata u učenju i ponašanju.
– Grad mnogo ulaže u stvaranje dobrih uslova za školovanje, ali se trudimo da i mimo ulganja u infrastrukturu, direktno podstičemo đake da budu još bolji, da uvide da se trud isplati i da treba stremiti dalje, novim visinama. Tako smo 2019. godine uveli, preko Gradske uprave za obrazovanje, pored tradicionalne Vidovdanske nagrade, i studijsko putovanje za najbolje učenike. Ovog oktobra smo obradovali ukupno 46 najboljih đaka osnovnih škola koji su posetili Krf. Grad Novi Sad prepoznaje marljivost i posvećenost i uvek ćemo se truditi da motivišemo naše školarce za neke nove uspehe. Drago mi je da čujem da su učenici, boraveći u Grčkoj, spoznavali istoriju i tradiciju te lepe, prijateljske nam zemlje, ali da su istovremeno i prezentovali njima našu kulturu – rekao je gradonačelnik Milan Đurić.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Ukupno 46 učenika sa deset nastavnika boravilo je u periodu od 19. do 24. oktobra ove godine na Krfu. Njih je na putovanje ispratila članica Gradskog veća za obrazovanje Dina Vučinić, sa kojom su tokom prijema u Gradskoj kući delili utiske o šestodnevnom putu. Oni su u okviru putovanja obišli manastirski kompleks na Meteorima, Srpsku kuću na Krfu, spomenik u luci Guvija na Krfu, spomenik Drinskoj diviziji, ostrvo Vido i Srpsko vojničko groblje Zejtinlik u Solunu.
Učenici su izveli numeru „Tamo daleko”, kao i recitaciju čuvene pesme Milutina Bojića „Plava grobnica”, a prisutnima se obratio jedan od pratilaca grupe, zamenik načelnika Gradske uprave za obrazovanje Nikola Krstić, koji je istakao da je putovanje bilo vrlo poučno, ali i emotivno, jer su se učenici susreli sa prošlošću svog naroda i značajem koji je on ostavio u istoriji.